Stāsts pavisam vienkāršs. Savajadzējās vienam datoram tīkla karti ielikt, tā kā dators atradās Matīsa ielas rajonā, tad neko ļaunu nedomādams devos uz m79, kas ir izslavēts ar savām lētajām cenām un ko tur vēl. 30 sekunžu laikā pēc manas ierašanās pārdevējs bija jau ticis pie mani interesējošās tīkla kartes un gaidīja naudu.

Brīdī, kad izvilku savu Hansabankas norēķinu karti, pārdevējs paskatījās ar šķību aci un teica, ka neņemšot pretī, jo viņam transakcija maksājot latu un uz tik mazām summām (tīkla karte maksāja 4Ls) viņiem neesot izdevīgi pieņemt norēķinu kartes. Interesanti zināt, kur viņi ir atraduši tik dārgu norēķinu karšu pakalpojumu sniedzēju, jo citos veikalos mani regulāri apkalpo arī par summām, kas nepārsniedz Ls 1.00 un nesaka pilnīgi neko.

Tā kā man to tīkla karti vajadzēja gana steidzami, negribēju kasīties un skaidrot savas patērētāja tiesības, uzzināju, kur ir tuvākais bankomāts un devos ceļā. Viņiem zināmā mērā noveicās, ka tajos pāris datortehnikas veikalos, kas bija pa ceļam uz bankomātu maksājumu kartes nepieņēma vispār.

Runā, ka pirmais iespaids par kādu lietu, cilvēku, ko citu ir tas noteicošais. Tad nu varu teikt, ka par šo veikalu tas iespaids nu nebūt nepalika tas labākais. Visticamāk, ka šajā veikalā vairs neiegriezīšos.

P.S. tā nav antireklāma - tas ir zināms sašutums par attieksmi pret klientu.