Beidzot arī es esmu saņēmis uzaicinājumu nosūtīt savu internetbankas pieejas informāciju nezināmiem ļaundariem. Saņemot tālāk redzamo vēstuli no smiekliem gandrīz apraudājos.

God. Hansa Bankas lietotajs

Gribam jus informet,ka sonedel mums notiek datoru modernizacija.Ludzam jus ievest jusu datus, 24-48 stundu laika musu tehniska atbalstisana sazinasies ar jums. Ja jus neesat sis bankas lietotajs,un vestule jums nokluva nejausi,ludzam jus to ignoret.

Ar cinu jusu Hansabanka.

Nospediet uz detalam

  1. Izcila latviešu valoda.
  2. Rakstīts translitā.
  3. Kāds man sakars ar viņu datoru modernizēšanu? Ja tie vēl būtu serveri, tad varētu sākt domāt. Pie tam, kāds maniem datiem sakars ar viņu dzelžiem?
  4. Interesanti zināt, vai Hansabanka tāpat vien uz labu laimi sūtītu savus e-pastus par datu atjaunošanu, ja jau ir teksts par to, ka ‘ja neesat klients, lūdzu ignorējiet’.
  5. Absolūti nekādas konsekvences - vienā vietā rakstīts Hansa Banka, otrā Hansabanka.
  6. Ja jau cilvēku uzrunā ar ‘Jūs’, tad tas ir jādara ar lielo burtu, savādāk varētu padomāt, ka mēs te vairāki cilvēki sēžam…
  7. Netiek izmantota nekāda URL maskēšana, ja neskaita to, kas ir HTML e-pastā. Jebkurš saprātīgs cilvēks kaut vai paskatoties uz adreses joslu ir spējīgs saprast, ka kaut kas tur nav tīrs. Es pat neprasu SSL savienojumu. Tik vien kā http://www.hanzanet.lv adreses priekšā.
  8. Lapas, kurā jāievada dati izskats. Vai tiešām cilvēki nevarēja pacensties un nokopēt dizainu no Hansabankas pirmās lapas, nedaudz pielabot to, lai izskatās ticami? Šis izskats jau vairāk atgādina pamatskolnieku zināšanas HTML.

Vai tiešām ir cilvēki, kas uz šādu drazu uzķeras?